REKLAMA

Powakacyjne spotkania z podróżnikami

KROSNO / PODKARPACIE. Po wakacyjnej przerwie powracają prelekcje z cyklu Krośnieńskie spotkania z podróżnikami, organizowane przez Punkt Informacji Kulturalno-Turystycznej Muzeum Rzemiosła w Krośnie. Gościem wrześniowej edycji będzie Tomasz Kosiński, który zabierze nas w podróż po mikrokrajach Europy.

O swojej podróży mówi: „Pewnego lipcowego dnia wsiedliśmy z moją nastoletnią córką do naszego Voyagera, zapakowaliśmy maty, trochę zupek w proszku, małą kuchenkę gazową, napoje, dwie walizki i parę innych rzeczy, po czym wyruszyliśmy w drogę. Naszym celem były najmniejsze kraje Europy: Liechtenstein, Luksemburg, Andora, Monako i San Marino. Przy tej okazji musieliśmy także przejechać przez wiele innych państw, w sumie było ich 15. Cała podróż zajęła nam 17 dni, a przejechaliśmy ok. 6500 km. Spaliśmy w aucie, jedliśmy głównie rzeczy, które sami mogliśmy przyrządzić. To była szkoła taniego podróżowania i na pewno doskonała szkoła życia…

Na prelekcję Mikrokraje Europy za jednym razem zapraszamy 30 września 2013 r., na godz. 18.00 do Piwnicy Pod Cieniami, Rynek 5, w Krośnie. Wstęp wolny. Spotkania odbywają się dzięki dofinansowaniu z Urzędu Miasta Krosna. Naszymi patronami medialnymi są: Polskie Radio Rzeszów, portale: Odyssei.com, AktywnyOdpoczynek.info, ImprezyPodróżnicze.pl, Krosno24.pl, a także portal i telewizja tvPodkarpacie.pl.

TOMASZ KOSIŃSKI – aktywny regionalista, który ceni patriotyzm narodowy bardziej niż kosmopolityzm. Często wyrusza w drogę z rodzinnych Kielc. Pieszo, rowerem, samochodem, autobusem, statkiem lub samolotem. Poznał już dobrze swój region i kraj, udało mu się też zwiedzić wszystkie europejskie kraje. Jesienią tego roku wybiera się do Azji. Nie zalicza krajów tylko poznaje.

materiały nadesłane

18-09-2013

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz

Pokaż więcej komentarzy (0)