POTYKACZE – POCZYTACZE czyli o pisanej kredą reklamie

Coraz częściej jadamy poza domem, dlatego też powstaje coraz większa liczba lokali gastronomicznych. Rynek ten dostosowuje się do rosnących potrzeb konsumentów. Im większe miasto, tym większy wybór, ale też i trudniejsza decyzja co wybrać? Szyldy, witryny i drogowskazy dają niewiele informacji o aktualnej ofercie lokalu. Czym więc się kierować wybierając miejsce na kawę, lunch czy kolację?

Najlepszą wizytówką lokalu gastronomicznego jest reklama outdoorowa na bieżąco aktualizowana i zawierająca możliwie jak najwięcej informacji. Takie możliwości dają potykacze zewnętrzne z tablicami kredowymi.

W ostatnim czasie stały się one bardzo popularne. Właściciele lokali gastronomicznych mając potykacz i dysponując wyłącznie kredą lub markerem kredowym mogą na bieżąco pisać do nas o swoich promocjach, wyjątkowych ofertach, specjałach czy dodatkowych atrakcjach i usługach.

Dobrze wypisany, często również wyrysowany potykacz wystarczy, aby nas przekonać. O wiele szybciej podejmiemy decyzję, kiedy potykacz w Warszawie informuje nas o cenie, czy zachęca świeżymi i naturalnymi produktami.

Kiedy rozbawi nas dowcipnie ujętą ofertą lub zaskoczy grą słów, to na pewno zatrzymamy się przed nim. Jeśli przeczytamy na potykaczu w Poznaniu, że akurat dzisiaj deser do obiadu jest gratis, to jest to argument, nad którym warto się zastanowić. Nawet jeśli nie znamy miasta, to treść potykaczy możemy traktować jak polecenie od znajomego.

Pamiętajmy też, że estetyczny potykacz świadczy o jakości produktów i usług w lokalu. Obdrapany, wypłowiały czy połamany potykacz nie wygląda zachęcająco. Podobnie jest, kiedy w szeregu potykaczy żaden się nie wyróżnia. Obecnie na rynku dostępne są potykacze wszelkich rozmiarów, kształtów i przeznaczenia – mówi Waldemar Bałaban właściciel sklepu internetowego z potykaczami.

Tak więc, zanim zdecydujemy się coś zjeść, warto wcześniej poczytać potykacze.

autor: Waldemar Bałaban
PHU WALBA
tel. 600 354 623
Sklep internetowy z potykaczami
www.walba.eu

Zdjęcia: archiwum firmowe WALBA

Artykuł sponsorowany